неділю

Засідання   ШМО  №  І

Тема: «Методичне забезпечення організованого початку 2014 – 2015н.р.»
28.08.2014 р.


№ з\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.
Про  результати  виховної  роботи  у  2013-2014  навчальному  році.
Демченко Я.В.
2.
Визначення  основних  напрямів  методичної  та виховної роботи  на  2014-2015 навчальний  рік.
Демченко Я.В.
3.
Про проведення  першого уроку  у 2014-2015 н.р.
Демченко Я.В.
4.
Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на новий навчальний рік.
Демченко Я.В.
5.
Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи класними керівниками
Демченко Я.В.


ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ



1).  Підготовка  інформаційних  вісників  (куточків)  класів.
2).  Підготовка планів виховної роботи
3). Підготувати питання до анкетування учнів з національно-громадянського виховання.

Класні  керівники 
1-11  кл.


Немає коментарів:

Дописати коментар