пʼятницю


Засідання   ШМО    І

Круглий   стіл «Методична скарбниця»

23.08.2016 р.

№ з\п
 
З  М  І  С  Т
 
Відповідальні
1.
Про  результати  виховної  роботи  у  2015-2016  навчальному  році.
Демченко Я.В.
2.
Обговорення  та  затвердження плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2016-2017 н.р.
Демченко Я.В.
3.
Ознайомлення з методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України «Про проведення першого уроку у навчальних закладах»
Демченко Я.В.
4.
Ознайомлення класних керівників з нормативними документами
Демченко Я.В.
5.
Методичні рекомендації щодо змісту виховної роботи з учнівським колективом
Демченко Я.В.
6.
Затвердження графіка проведення відкритих виховних заходів                                       
Черенкова О.Є.
7.
Різне
 
 
 
ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ
 
 
1).Підготовка  інформаційних  вісників  (куточків)  класів.
2). Підготовка планів виховної роботи
3). Підготувати матеріали до проведення першого уроку.
4). Опрацювання документів, що унормовують виховний процес у школі.
 
Класні  керівники 
1-9  кл.
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар